Städat idag

Så skönt att få gjort lite här hemma, lilla gubben har sussat och jag och Krille har fejat :) Igår var vi på stan och gjorde lite små ärenden och Linus bara sov. Träffade Tobbe och tog en fika på Ekbergs, sen for vi förbi mamma och där blev det middag. Potatisgratäng och fläskfilè...det var mumma :)
Lilla Linus var så snäll och bara låg och mådde väl, sov en stund och sög på sin tutte. Han har kommit på det där nu med att använda tutten och det känns mycket skönt. Han är en väldigt snäll liten kille som pratar med sitt gulliga babyspråk och älskar våran svarta Lack-hylla från Ikea ;) Just nu väntar jag på Rasmus och Tilde dom ska dyka upp när som helst, jag saknar dom massor. Vi provade att ta kort för att skicka in till tidningen men inget av dom blev så där bra. Vi får göra ett nytt försök nu till veckan. Det är inte lätt att alla tre tittar in i kameran :)

Här var det Linus som inte ville vara med haha gullisar...

Nä nu ska jag hänga tvätten!!
Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

hej :) ja de e jätte kul å greja i hennes rum =) Nu saknas bara taklampa och mattor till golvet samt gardiner.. Men de springer jag på snart :)Har hittat en jätte fin tingeling matta till rummet.. men blir lite dyrt.. finns bara i USA.. Men tror de blir en sådan... =) i och för sig kostar barn mattor över 500 här med å de e roligare å köpa en jag verkligen vill ha. Hur går de med Linus? Själv är jag nervös nu när Svea ska sova i sin säng. Ska ha babyvakten nära :D hehe kram

2009-09-27 @ 18:51:44
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

Ja det tycker jag med är jätte mysigt nu när Svea är lite vaken om dagarna. :) Svea är uppe typ 2-3 ggr per natt.. Men helt okej tycker jag allt mot vad många andra har :) ah jag är bra sugen på den mattan.. den är så himla fin. Det är kul nu å se alla framsteg som de små liven gör nu. Helt otroligt =) Å tiden flyger iväg :D Ska ringa BM imorgon.. mitt klipp är nog inte riktigt hundra.. så ska be dom kolla på de :) kram

2009-09-27 @ 20:49:14
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: Jessica

förhoppningsvis väldigt snart, men me min tur lärjag väl gå över 2v..

2009-09-28 @ 10:02:19
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0