Måndag

Jaha då var det måndag igen, jösses vad tiden går, dagarna bara rinner iväg. Idag vaknade jag före barn och väckaren och jag känner mig oförskämt pigg för att vara trebarns mamma och att den minsta bara är 1 1/2 månad snart. Men det kan ju fort ändras till vaknätter och vandrande fram och tillbaks med en ledsen Linus. Bara passa på att njuta av varje dag :)
Just nu sover han och jag ska gå och fixa till mig lite. Håret har jag för det mesta uppsatt annars har lillen en hel peruk i nävarna när jag bär honom. Fy vad jag löser hår nu, och kvallan är inte den bästa. Tur det blir bättre sen. Nä dags för lite smink och uppfräschning :)

Hej svejs!!!


Kommentarer
Postat av: Jessica

jodå nog mår jag väl helt okey, man ska väl inte klaga, men det känns mer och mer, har lite småont i rygg å mage å halsbränna på kvällarna, men annars e d bara fin fint :P

2009-09-28 @ 13:48:26
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: fam.andersson-lindblad

ja de går bra :) Skönt att hon känner sig trygg i sin säng =) ah det ögonblicket är helt magiskt! Men som du säger tiden springer iväg :S kram

2009-09-29 @ 11:58:11
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

hehe jag har väl inte vart världs bäst på de övningarna, i början kunde jag ju knappt röra mig ;) Men får hoppas att jag får den stora godkänt stämpeln :) hehe kram

2009-09-29 @ 18:38:32
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0