Snö

I natt kom den första snön, det lär väl inte ligga kvar så länge...eller så gör den det :)
Linus bara växer och kommer på nya saker varje dag. Förra veckan låg han en kväll och hade just upptäckt sin vänstra hand. Vilken koncentration, han var helt slut efter att ha kämpat att hålla handen still så att hans små ögon hängde med. Sen så är det händerna i munnen, filt i munnen ja allt han får tag i åker i munnen. Och så har han bojkottat tutten...suck! Han vägrar ta denna tutte! För han har hittat nå bättre...


...tummen!!

Vad att göra? Jag försöker med tutten fortfarande och än så länge somnar han utan både tumme och tutte. Lille Linus :) Han pratar och berättar för alla som vill höra på. Charmar med sitt leende och kan göra små vackra spottbubblor med sin lilla mun :)
Han har sovit över nattmålet 2 ggr nu, få se om det fortsätter. Idag vaknade han kring 6 tiden och åt och sen somnade vi om till kl 9.30. Jag vaknade av att jag hade en surrande bajsande liten glad skit bredvid mig :) Kvällarna är lite knorriga och han kommer oftast till ro mellan 22-23 men sen sussar han gott. Tilde var likadan knorrade lite på kvällen och sen sov som en stock. I morgon är Linus 2 månader, fy va tiden går fort!! Jag njuter av mitt liv som trebarns mor. Min snart nioåriga son har just lärt sig hur man skickar ett mail. Jag skrev åt honom att jag älskade han och tackade för hjälpen när vi var och handlade, att han var världens bästa storebror. Jag fick tillbaks - Ingen orsak mamma jag älskar dig med<3
Sötunge!!! Mitt hjärta sprängs snart, fast det kan vara stressigt och man får tjata och surra på dom stora barnen, sära på dom när dom retas och bråkas så gör ett sådant litet mail så otroligt mycket. Mina underbara barn, jag är så stolt över dom :)

Nä nu ska jag fara och handla vinterkläder till dom stora barnen!

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

ne vad gulligt :) Du har verklige underbara barn :) Skönt att han sover bra, Svea äter fortfarande där vid 4 får se om vi kan kommma över de med ;) Men de e helt okej för min del att sova mellan elva-fyra :) jobbigt att tummen är bättre än nappen.. lite svårt å sluta med tumme sen :P men bara han är nöjd :) kram

2009-10-20 @ 14:41:52
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

Ja men ni verkar ha en härlig relation du å dina barn, så det tror jag nog =) Vill oxå ha en bra relation med Svea sen när hon växer upp.Ska verkligen försöka. Ja visst blir man glad när får ett leende. har bilden på Sveas fina leende på skrivbordet på datorn nu,blir lika glad varje gång jag ser den :) kram

2009-10-21 @ 11:28:57
URL: http://jimmylotta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0