Torsdag

Idag var det fjärde dagen Rasmus fick stanna hemma men i morgon blir det skola. Stackaren har missat både Teknikenshus och bowling :( Han hade nog gärna hellre missat morgondagen...städ dag på skolan med krattning och diverse städ. Lillgubben :) Imorgon jobbar jag till 13.30 och sen på Mvc. Tilde och Musse ska få följa med och lyssna på sitt lilla syskon. Idag har varit ännu en inne dag med lite städ och tvätt. Unnade mig lite vardagslyx faktiskt oxå :) Lite omsorg måste min slitna feja få ibland. Målade lillgummans naglar igår och blev inspirerad själv. Hon påpekade att jag aldrig har nagellack så jag slog till idag och gav dom en omgång oxå ;)

(fast känner jag mig rätt ryker färgen i helgen)

Mina och Tildes naglar :)

Har haft besvärligt med fogarna idag. Det känns som om en nerv har varit i klämm. Känns lite bättre nu på kvällen tack å lov. Nä nu är det snart dags för tv och Tre kronor !
Heja Sveige!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0