Snart är det "sommarlov"

Ännu en helg har varit och farit :) Men en härlig varm sådan. Va har vi gjort...jo Fredagen jobbade jag hela dagen och sen blev det grillning och mys, bara jag och älskling :) Lördagen va Krille med hans jobb  på fest och jag va hos storebror och sen middag hos mamma och pappa och sen en snabbis hos Cattis och Jonny. Sen blev det Robinson och melodifestival för mig och bebben. Käkade glass och mådde väl. Strax efter 24 ringde gubben och ville hem så då hämtade jag honom. Sen efter vi surrat och skulle till och sova vaknade lilla grynet i magen och började böka, typiskt när man själv vill sussa :) Söndagen spenderade vi med Daniel (min storebror) och hans Anna. Krille och Danne fixade deras bil och jag och Anna gick en prommis med deras "lilla" hund Urax (en Leonberger) Jösses va trött jag blev! Och hungrig! Jag och Anna hade tänkte fixa nå käk men det slutade med pizza, och gott som f-n var det ;) Tog en bild på magen famifrån idag...ser ju inte klok ut...haha


En full mage i v 27 :)

Nä nu ska jag göra ett ryck, börjar jobba kl 12 idag. Måste handla lite mat innan jobbet.
Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker nog att min borde börja växa snart är ändå i 20+1 nu..men samtidigt är det skönt.. nått jättebarn vill man verkligen inte ha.. ojoj är redan nojjig för den där förlossningen..

2009-05-18 @ 10:42:16
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

Måste ändå vara skönt att ha ngn förlossning bakom sig så man vet vad det handlar om..

Har inte börjat ngn än, men börjar ju vara dags nu.. går ni ngn?

2009-05-18 @ 11:26:36
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Tack så mycket för gratulationen. Hoppas allt e bra? Kram

2009-05-18 @ 16:11:59
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jessica

det är nog både och många säger att den där utb. är totalt värdelös men är ju iaf kul att träffa andra i samma sits så lite ska det väl ge iaf :P

2009-05-19 @ 06:27:18
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0