Lycklig tjej

Igår hände det äntligen! Jag och Tilde hade tjejmys på stan och Tilde fick göra HÅL I ÖRONEN!!! Snacka om lycklig flicka, stolt gick hon på stan med håret bakom öronen så att det riktigt skulle synas, gullunge :) Liiite ont tog det nog och snibbarna var röda men slolt och lycklig var hon. Sen blev det ett besök på Kicks och vi shoppade lite Clinique produkter. Jag hade slut både rengörnings gel och ansiktskräm och köpte man två produkter fick man varor för 680 :- så i mina shopparögon tjänade jag ju....haha nej men den lyxen unnar jag mig!


Stolt vacker älskling <3

Har varit hemma både igår och i dag med min andra älskling Rasmus, han är hostig och har hög feber stackaren. Han är ändå vid gott mod fast febern är hög 39,6 som mest. Febern har varit något lägre idag men ger det sig inte snart så ska jag ringa vårdcentralen. Misstänker att penicillinet han åt för två veckor sedan inte bet. Jag och Musse har legat och slappat och pratat i sängen idag och grynet i magen va helt galen :) Musse skrattade som bara den åt sitt busiga syskon :) Han tycker det är så fränt att titta och känna på magen när bebben är aktiv. Å han längtar så tills den kommer ut. Anna har varit förbi idag och vi ha surrat lite. Tack Anna för glassen och för hjälpen med byrån ;) Kristoffer skulle visst jobba över idag så få se va jag hittar på för någon middag...börjar kurra i magen, bäst att gå och börja!!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Jag tycker oxå att det e för jäkligt att inte få sjukpenning. Jag skulle helst av allt slippa foglossningen och jobba heltid,för det trivs jag med,men nu går det inte. Och då ska man inte få hjälp?? Havandeskapspenningen har jag inte fått svar på än,men det hoppas jag verkligen att jag får, annars vet jag inte vad jag görsnyft Hur e det med dej? Va söt dottern e :)

2009-05-07 @ 09:48:04
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jessica

Beräknad 4 oktober och varit det hela tiden så blev inte flyttad ngt ;)

2009-05-07 @ 19:16:03
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0