Havandeskapspenning och ny frisyr

Har fått beviljat h-penningen och det känns så skönt att det är klart ialla fall :) Sen va jag hos frissan i Måndags och fixade håret, skönt att bli av med lite hår. Det blev mer slingor, perfekt nu till sommaren nu när håret ändå bleks. Det var längesedan jag var ljushårig vilket är min "riktiga" hårfärg. Bild kommer kanske sen...
Allt är bra med grynet, va på Mvc i Fredags och allt är väl förutom mitt Hb som låg på 101, det blir att äta dubbla järntabletter ett tag nu. Tilde och Rasmus följde med och tyckte det var häftigt att höra bebbens hjärtljud (140) och min livmoder mätte 25 cm, börjar kännas att det är lite trångt i magen. Bebisen väger nu ca 928 g och är ca 35 cm från hjässa till fot :)  Lilla älskade grynet vårat <3 Går snart in i vecka 26 +0 (eller v 27 beroende hur man räknar)
Tror det blir en liten power nap nu på soffan innan Kristoffer kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0