Torsdag 26/3

Då har halva graviditeten gått, eller imorgon om man ska vara petig :) Våran lilla bebbe sparkar som bara den och Kristoffer har lyckats känna våran lilla Zlatan in action några gånger. Bebben har haft en förmåga att just när Kristoffer kommer med sin hand bli alldeles still. Magen blir ordentligt pussad och kramad  av sin stolta storebror och storasyster. Dom LÄNGTAR tills deras syskon kommer och dom vill så gärna hjälpa till. (dock inte med bajsblöjorna haha) Har börjat kolla upp lite babysaker...tror inte jag har så mycket kvar av grejerna jag hade till Rasmus och Tilde och det som är kvar har nog min lillebror fått ta till deras barn. Han skulle kolla upp d  (eller Sandra hon har nog mer koll)  Har även börjat kika på kläder :) Det är så smått, fattar inte att Musse och Tilde varit så små!! Fy vad man glömmer fort, eller iofs det va ju snart 7 år sen sist man fick en bebis. Ska nog in till Luleå i helgen och handla lite minikläder :) Ååå så kul, jag kan inte fatta att jag ska få en liten igen...helt underbart :)
Magen i v 18

Magen i v 18 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0