Lycka!

Det har varit en hård dag på jobbet...pust! Det va sååå skönt att få komma hem, hoppa i duschen och fixa käk. Har faktiskt varit duktig och hållt mig vaken hela kvällen :) Eller nja nästan iaf...tror jag råkade somna 10 min när Krille var i duschen men haft ögonen öppna sen dess :) Ligger nu i sängen och har just sett lillen in action. Bebben sparkade massor och vi såg det tydligt på magen. Det är så häftigt!! Man blir alldeles lycklig, man kan inte slita blicken från den "bubblande" magen. Anna hade turen idag på lunchrasten att få känna på litens sparkar ;) Du Anna...är det okej att jag snodde bilden av dig??? Sorry..du får sno tillbaks gumman ;)

Inte så snygg på jobbet haha...
Just innan Anna kände Kjells kick ;)

Dags för mig att sussa, jobb imorgon!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha men gumman var det denna bild du snodde? inte gör det något... bara sno så mycket bilder du vill.. du vet juh att ja snor tillbaka om du har nå intressanta bilder ;) haha!



Jo jädrans också, igår kände man lill Zlatan i magen på dig... det var helt magiskt! man kan som inte fatta att det faktiskt är något i magen.. man undrar hur det känns i magen då det känns sådär utanpå magen.. måste iaf kännas mer! :) Vi syns senare idag älskling, sen Idepoolen ler Pusssa

2009-04-01 @ 06:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0