Jaha va skriver man...

Ja då var jag här. Efter lite funderingar så beslutade jag mig för att prova blogga. Vet inte riktigt vad jag ska skriva...kommer nog bli en del om min lilla bebbe som växer i magen :)
"Kjell" som magen kallas haha...vet inte riktigt hur det blev en Kjell eller jo det vet jag. Ett internt skämt mellan mig och min vän Anna ;) 
Har två underbara barn som ser fram emot att bli storebror och storasyster Rasmus som blir 9 år och Tilde som blir 7 år. Min älskade sambo Kristoffer som blir pappa för första gången :)
Lilla bebben i magen väntas titta fram 21/8 (Kristoffers födelsedag)  Har tyärr redan börjat  få känningar av foglossning :(
Känns ganska surt, hade som mål att kunna arbeta fram till min planerade ledighet 1 Juni men som d känns nu vette f-n om jag orkar. Jaja vi får väl se. Nä men nu har jag ju ändå lyckats skriva några rader ;) Det får duga för den här gången!

Jo btw...om någon fuderar bebisen ska INTE heta Kjell ;)

En glad och lycklig men trött Linda






Kommentarer
Postat av: Kjells "gudmor"

Hej älskade vän! :) men se att du skulle hamna i bloggvärlden.. de trodde jag aldrig fnissar Men du e då hjärtligt välkommen iaf ler Hörde musse inte mådde så bra, hur är det med honom nu? Hälsa alla där hemma, och pussa kjell från mig! ;) Kisses Anna

2009-03-25 @ 21:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0