Helgen är över...

Vi har haft en mycket mysig helg och igår va vi och shoppade lite ;) Hittade kläder både till mig och bebben. Så små dom är babykläderna, kan inte fatta att Rasmus och Tilde varit så pytte :)  Hittade några riktigt fina "baskläder" till bebben. Kan ju inte låta bli att redan nu handa lite. Till mig själv blev det lite större kläder :) Ett par mammabyxor, en tunika, bh och nya trosor. Fick börja tidigt med mammabyxor den här graviditeten, kring vecka 9-10 tror jag det var. Fick mage så himla fort, kunde inte dölja det :) Hade nästan glömt att ens mage får så mycket uppmärksamhet och klappar, den är som en magnet. Jag älskar min växande mage :) Hann till mamma igår oxå och hon hade inte sett mig på ett tag (dom har varit hos min morfar i en vecka) och hon tyckte jag hade blivit större på den korta tiden. Måste nog ta lite nya magbilder snart... Nä imorgon är det jobb och min älskling sover sött bredvid mig, ska nog ta krypa nära och göra honom sällskap.

Så såg jag ut v 10. (är nu i v 20)

Go´natt !
(Känner mig lite trött men inte bebben den kickar som bara den)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Det var en rejäl mage i v.10, typ betydligt större än vad min är ;) men ska väl vara så att magen kommer tidigare för varje graviditet :P



kram

2009-03-30 @ 09:17:22
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: sofie

Vännen! Du har så fin mage. Är helt faccinerad över hur fint det är. Älskar att klappa på den på jobbet... Hehe.

Snodde samma bild från anna. har skrivit en liten rad om dig på min blogg.

puss!

2009-04-02 @ 00:55:51
URL: http://sofieepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0