Examen


V 31


Magen växer...


Pefekt hylla när man sitter :) Tildes sköldpadda fick vila en stund på magen;)

Idag är det examen för mina barn, jag blir alltid så rörd när dom står och sjunger (det behöver inte ens vara mina egna barn så kommer det en tår) Få se hur det går idag med tanke på att jag dessutom är en hormonbomb :) Haha
Så skönt för dom med sommarlov det är dom så väl unnade.

Igår var Tilde och klippte sig, hon fick glitter i håret och två lila slingor. Hon blev så tjusig så, stolt som en tupp :)

Dålig bild från min mobil när vi sitter och fikar på stan. Gullunge!
Ska ta bilder på dom vackra barnen på examen.

Steg upp med Kristoffer nu på morgonen och fikade, tror jag ska lägga mig en stund innan det är dags att göra sig klar till examen. Grynet i magen sover, bäst att passa på ;)

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: "Busanna"

men helvetes så himla söööööt hon blev lillgumman! smälter åh, dom e för söta dina änglar! <3 Love you! Ps. pussa Kjell från mig ;)

2009-06-12 @ 07:23:24
Postat av: Jeanette

Tack. Det känns otroligt skönt. Nu ska jag inte jobba på över ett århalleluja Å vagnen älskar vi :) Allt bra med dej? Det närmar sej. Kram

2009-06-12 @ 08:18:29
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jessica

har funderaringar på en emmaljunga, men vet inte än om det blir mondial lr edge det får nya kollektionen utvisa.. ;)

2009-06-12 @ 20:28:06
URL: http://wearisome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0