Vad händer..

Oj va dålig jag har varit och skriva i veckan...Haha jag har redan glömt va vi gjort i Måndags. Veckan har då bara varit lugn och igår var jag barnen och min mamma på badstranden. Som tur va så for vi tidigt för sen på em blev molnen mörka och vi hann precis kliva in genom dörren så kom regnet. Ordentligt !
Sen på kvällen var vi en sväng förbi Cattis och Jonny och drack kaffe, dom har varit iväg på semester så det va skoj och se dom igen. Imorgon går vi in i v 36 och jag ska på Mvc-besök. Jag känner att jag är i slutet av graviditeten, jag känner mig tung och klumpig...och blir fort trött. Hoppas jag INTE går över tiden!
Ja just det, jag fick en mycket rolig nyhet, min älskade storebror och hanns Anna ska få en bebbe i Januari : )
Skriver mer sen..eller imorgon efter Mvc ; )

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0