Dragracing...

Helgen har varit riktigt bra. Fredag kväll var det bara jag och gubben, glass oh chips + lite X-box.  Mys kväll.. ; ) Sen sov vi rätt länge Lördag och åt go frukost och drog sen iväg på stan och gjorde lite ärenden och käkade en pizzalunch. Sen for vi ut till Långnäs och dragracingen : )

Haha enda bilden jag tog och hjärtat vände sig just om : )

Sen på kvällen for vi en sväng på stan och kikade på bilar, Dette och Eva följde oxå med. Vi hade väldigt trevligt och kvällen avslutades på Max. Sen stöp vi i säng och sov till nästan 10 på Söndag. Sen städade vi och pysslade, handla lite och så gjorde jag chokladbollar innan mina älskade barn kom. 
Idag har vi inga spec. planer jag och barnen, vi får se vad som händer.

Hej svejs! 


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Ja nätterna är inte roliga nu,men vet inte va jag ska göra åt det heller?? Min syster tatuerar mest som hobby,men önskan är ju att öppna studio. Ja det ska bli kul att åka iväg imorrn,hoppas vädret blir bättre bara. Hur går det för dej? Kram

2009-07-13 @ 17:17:33
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Tycker att det börjar likna en pojkmage =)

Hihi förstår dej,man är inte jätte smidig hihi

2009-07-13 @ 19:39:59
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: krille kungen =)

synd att vi inte knääppte fler bilder ;)

puss mys gumman men trevligt hade vi då i helgen

2009-07-13 @ 19:54:24
Postat av: Linda

Jo älskling, d var massor mys ;) pussar

2009-07-13 @ 20:11:39
URL: http://linnyst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0