Barnvagnen

Idag var vi och hämtade barnvagnen, så nu är den bäddad och klar...bara bebben som saknas ; )



Den är så fin !

Har haft en riktig usel natt, somnade först efter kl 04.00 (SUCK)
Hade naturligtvis en tid att passa idag så jag steg upp 07.30 och det känns...jag har haft såååå kort tålamod och grinat för det minsta lilla. Hoppas på bättre tur i natt. Nu ska jag pyssla lite med Tilde som sitter i köket och gör något som heter "Aqua beads" det är lite som pärlbrickor men det här är runda kulor som man sprayar med vatten för att få det att sitta ihop (istället för att stryka med strykjärn)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Marie

Berättade Rasmus att han vann på lotter att han skulle bjuda oss på middag?

Jag å Mattias kan skratta ibland åt när Tilde skulle lämna paketet till herrn med festens största näsa (vi lekte paketleken) som hon studerade för att hitta den största näsan så fick hon hjälp av Elins största kusse Emil som är 7½ år som så glatt pekar på en å skriker ut att HAN har stor näsa =)

Ang pdol, tror jag börjar vara för gammal för det, stör mig bara på alla fyllisar =)

Hoppas bebben vill komma snart då, det e så jobbigt att vänta på dom =)

Ha det gött

//Marie

2009-07-27 @ 22:10:19
URL: http://ollson.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Förstår det =) Jag vill att det ska starta här oxå =) Nja jag har sovit sådär, har ju börjat få kramp oxå, suck.. Men men,det hör ju till. Kram

2009-07-28 @ 10:20:15
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Hihi ja då.. Jag orkar inte så jätte länge i streck. Men jag tycker det är kul att greja med veden. Mvc-besöket gick fin fint, bebisen ligger fortfarande med huvudet neråt, väldigt skönt. Hur känns det för dej?

2009-07-29 @ 13:27:47
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0