Julen..

Vi ha haft en underbar jul! Vi började firandet hos Linus farmor med gott julfika och barnen fick öppna paket. Sen åkte vi till min bror lagomt till Kalle Anka. Där blev det julmiddag och så kom tomten :) Jäklar vad jag har ätit dom här dagarna...
Vi har varit bortbjudna så vi har fulla kylen med julmat. Fast jag har kämpat och ätit lite på kvällar/nätter så minskar det sakta i kylen. Gott är det men både jag och Krille börjar bli lite less. Ska göra palt någon dag för att bryta trenden med denna julmat :)
Vi verkar alla ha varit snälla i år för tomten kom med många julklappar! Ska åka in till stan någon dag och handla med alla mina presentkort som jag fått! Kul!!
Juldagen fyllde min äldste son 9 år<3 Han är stor nu min Rasmus :)

Så här fina var Rasmus och Tilde julafton!!


Och lilla Linus :)


Han okade inte riktigt hela julkvällen :)


Linus med en julklapp!


Julklappar...


Linus med sin gammelfarmor!


Linus testar sin fina gåstol som han fick av farmor :)

Ja de var lite av vad vi haft för oss juldagarna :)

Hej svejs!!


Kommentarer
Postat av: fam.andersson-lindblad

hihi sån gåstol fick Svea med :) men har ställt undan den lite tills hon blir lite större :) Hur år deet med linus har han börjat äta? Svea äter lite smakportioner och gillar de skarpt.. smaskar och gapar efter mer =) skönt att julen har varit bra! Kram

2009-12-28 @ 06:14:26
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

hur gamla ska de vara för att sitta i gåstol?? ja de e jätte mysigt å se de smaka på maten.. men redan egen vilja så fort de inte passar spottar man ut ju :) hehe kram

2009-12-28 @ 11:21:08
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: fam.andersson-lindblad

våran läggrutin blev bättre igår när Svea hade mumsat i sig mango pure :) hoppas det håller i sig.verkade som om hon blev mer mätt efter det.. tycker de e helt okej att honn somnar kl 10 och sover till kvart över fem ;) hoppas ni hittar tillbaka till era rutiner igen :) Svea fick oxå en hoppgunga men den har jag lagt undan.. Får lära Svea att sitta först.. hon kan sitta i knät men inte själv på golvet.. kram

2009-12-28 @ 12:50:58
URL: http://jimmylotta.blogspot.com
Postat av: jeanette

Hihi Linus har likadana kläder som Hugo hade på julafton =) Fast Hugo hade inte hängsle. Hoppas allt e toppen med er. Å palt skulle jag vilja smaka på nån gång. Hihi. Kram

2009-12-28 @ 14:20:28
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0