Städat ikväll

Idag var det inte riktigt lika bra väder på stranden men skönt ändå. Jag sov nog mesta tiden : ) Idag blev det grillade hamburgare till strand lunch, mums. Imorgon ska det visst bli kanon väder så vi har förberett för morgondagen. Det blir grekisk sallad och hallonpaj : )


Bruna magen : )

Middag blev det idag på Golden dragon, pasta med oxfilé, soltorkade tomater och västerbottens ost. Tobbe och Johan var oxå med. Sen blev det en Vaniljlatte på Nodo och sen en tur med bilen. (Tack för en trevlig dag/kväll T och J vi ses i morgon) Ikväll har vi städat lite, när det är så bra väder blir det inte så mycket gjort hemma. Nä nu ska jag krypa ner i sängen med hjärtat, bäst att få lite sömn om bebben bestämmer sig för att vilja komma ut!
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja det är jätte tråkigt att inte palla värmen, men idag ska jag se om jag kan sitta en stund, JAG VILL.. Luftmadrass? Får lägga en sån på golvet bredvid sängen att sova på då, hihi.. Ja vi hyr ett hus nu, som vi älskar, men den snåla bonnen som äger det vill inte sälja.. Så nu letar vi hus. Vi har hittat ett jätte fint hus vi ska kolla på nästa vecka, hoppas hoppas. Nu ska vi till banken och prata lån.. Kram

2009-08-07 @ 08:37:31
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0