Nordpoolen

Igår var vi  till nordpoolen i Boden och badade, först hade jag inte tänkt bada men så blev det : )



Mycket trevligt ställe, bättre än äventyrsbadet i Piteå tyckte jag. Barnen och Krille var i vattnet mest hela tiden, jag var tvungen ta en paus, jag blev helt slut. Tyvärr glömde jag kameran: ( Efter det var vi och hälsade på Kristoffers mormor som bor där, fikade och drack kaffe, ett mycket uppskattat besök.
Idag blev det stranden (igen) varmt som bara den. Jag har badat och svalkat mig och bebben, man får många kommentarer ang magen... - Snart spricker du, är det inte dags snart?  - Nu kan det inte vara länge kvar? - Är det jobbigt, är du nå less?
Jag har haft en myket bra graviditet men nu dom två sista veckorna börjar jag känna att jag är lite less. Jag orkar mindre och blir fort trött, humöret har gått upp och ner. Så jo...nu länktar jag efter att våran bebis ska komma. Det ska bli skönt nu när Kristoffer har sem 2 veckor. Bara ta det lugnt och ta dagen som den kommer, ligga på någon strand och bara njuta....

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja det har man gjort några gånger, haha.. Usch för sånt trots, men men, så e det. Hur går det för dej? Inga känningar? Kram

2009-08-02 @ 20:17:42
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0