Lycka<3

Ska skriva ett kort inlägg bara så ni vet att jag finns : ) Vi myser och mår bra hela familjen, Rasmus och Tilde är sååå stolta äver deras lillebror.

 Linus var inte så nöjd på just den här bilden, men det var däremot hans syskon : )

Linus sover och äter och bajsar, ibland längtar man tills han ska vakna så man får pussa på honom. Mjölk har jag så det räcker och blir över, igår rann den till...jösses måste inhandla mera och större ammnings bh-ar. Jag hade glömt bort hur ont det kan göra att amma i början, men jag vet ju att det går över (tack och lov)
I morgon ska vi på andra läkarbesöket och även ta pku-provet eftersom vi for hem tidigare blir det på "BB-vård i hemmet" på Piteå las. Idag var vi på premiär promenad med barnvagnen och Rasmus och Tilde bråkade nästan om vem som skulle få köra : ) Vi fick dela upp halva sträckan var ; )

När jag ser på mina tre vackra barn måste jag nypa mig i armen för att förstå vilken otrolig skatt jag har...
Jag är så tacksam...

Ska även skriva sen om förlossningen ; )
Nä nu hoppas jag att lillprinsen vaknar för nu håller mina bröst på att explodera!!!

Hej svejs från en rik mamma.

Kommentarer
Postat av: Jessica

barn är ju det underbaraste man kan få ;) man får ta till vara på tiden för helt plötsligt så har dom blivit stora och man själv e pensionär :P

2009-08-25 @ 23:00:43
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Gud så söt han är och dina andra barn e ju super söta. Förstår att du är stolt =) Ser fram emot förlossningsberättelsen. Kram

2009-08-26 @ 09:31:21
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Jeanette

Tack =) Men det är ju så.. Ingen idè att oroa mej för nåt jag inte vet nåt om. Det blir som det blir =) Ja det ska bli sååååå kul att få berätta när mini kommit =) Så,va gör du nu, lyckos? Kram

2009-08-26 @ 17:01:53
URL: http://tattoochick.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hehe, Jag vill se ett nytt kort om ett par månader om dom ser lika nöjda ut när Linus "skriker dom till söms" om kvällarna ;)

2009-08-26 @ 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0