Måndag

Dags för en liten uppdatering då.  Min jobbar helg gick inge vidare...efter halva Lördagen fick jag ge upp. Provade fogbältet när jag jobbade Fredag kväll men jag fick bara ondare : (  Blev liggandes mesta delen av Lör och sen när d va dags att sova fick jag sitta upp i sängen. Eftersom jag bara kan ligga på sidorna (ryggläge mår varken jag eller bebbben bra av) finns det inte så många val, somnade dock tillslut. Var bara ledig en dag förra veckan och det är som att jag inte hinner vila upp mig tillräckligt på den tiden. Det känns surt som bara den och jag är ju en sådan person som har svårt att "ge mig". Jag vill passa på att säga tack till mina arb.kamrater och vänner som får mig att inse att jag ska ta det lite lungt och vila.

Idag är jag oxå hemma från jobbet och har en hostig surrhumla hemma från skolan ;) Tildehjärtat är så förkyld, det blir en riktig mys dag för oss tjejer, bara ta hand om oss. Lillvännen i magen verkar då må fint, magen guppar av sparkarna. Kristoffer fick sig en rejäl spark på örat i går : ) Ska gå och vila med Tilde nu och vi ska se om bebben kan sparka lite på storasyster ; )

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej. Det e så jobbigt med foglossning. Jag har ju det oxå,inte det allra värsta,men tillräckligt för att vara sjukskriven 25% från jobbet. Tråkigt,men jag måste tänka på min kropp först och främst. Ingen tackar mej för att jag går och sliter där. Jobar du inom vården oxå? Kram

2009-04-06 @ 15:09:48
URL: http://tattoochick.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0